https://instagram.fgyd4-1.fna.fbcdn.net/vp/5f7bd6f0e3151b2932207ab89c65a538/5CDBF476/t51.2885-15/sh0.08/e35/c96.0.887.887a/s640x640/50229706_2271774263102884_5332287539354908822_n.jpg?_nc_ht=instagram.fgyd4-1.fna.fbcdn.net


خیلی وقت است خودم را در پیله ای از جنس غم زندانی کرده ام...بی انکه دقت کنم چقدر زندگی زیبا است

این روزها که بیشتر با عشق به خودم مینگرم میتوانم عشق را در زندگی ام احساس کنم اکنون میتوانم شهری را ببینم شهری که سرشار زیبایی است

اینجا ادم های میخندند کودکان با خوشحالی به دنبال شاپرکی میگردند تا ارزوهایشان را به گوش او برسانند تاشاید در مسافرتی که با باد دارد نزد فرشتگان و خدابرود و برایشان بگوید از این ارزوها

شاید دور از واقعیت یا حتی دروغ باشد اما بازهم زیباترین دروغ است که میدانم تبدیل به واقعیت میشود..:)


پی نوشت:

میدانم که در فضای مجازی کوچکترین طرفداری ندارم و در اینجا کسی خواستار من و نوشته هایم نیست...

این هم برای منی که بسیار عاشق دوست داشته شدن است سخت است با فکر کردن به این موضوع از تمام کسانی که مرا در زندگی واقعی ام دوست دارند دور شدم انقدر دور که فکر کردم برای هیچکدامشان کوچک ترین ارزشی ندارم....

اما به خودم امدم دیدم چقدر ادم اطرافم هست که خیلی از من دورند چه دوستانی که سال هاست از این شهر رفته اند اما هنوز صبح شان را با سلام و عشق ورزیدن به من اغاز میکنند

وقتی چشمانم را باز تر کردم دیدم چه دوستان زیادی دارم که میتوانم سرم را بر روی شانه هایشان بگذارم و بگویم از رویاهایم بگویم از ان اینده ای که در حال ساختنش هستم:)

شاید اینجا کسی مرا دوست نداشته باشد اما در واقعیت کلی ادم دوست داشتنی دارم انقدر زیاد که تعدادشان از دستم در رفته

یکی از حرف های من به آن هایی که احساس  میکنند تنها هستند این است که کمی چشم هایشان را بازتر کنند:)


پی نوشت 2:)

بازهرا (یکی از بهترین ادمای زندگیم)

شروع کردیم به تمرین اون پیانو میزنه و من میخونم خخخخ اولین تمرین مون که دیروز بود واقعا افتضاح بود خخخ

اما تمرین بعدی اگه بهتر شد حتما یک پست صوتی میزارم

پی نوشت3:)

شاید در فضای مجازی کسی از من  خوشش نیاد

اما من مهربان جانم رو دارم(ماجده:) )



مرسی از خدا و بهترینای زندگیم:)

بهمن/97