وقتی داشتم فیلم now is good  رو میدیدم، محدثه بهم  گفت خیلی خوبه آدم بدونه کِی میمیره اونوقت میتونه آخرین روزای  زندگیش تمام کارهایی که دوست داره رو انجام بده... مثلا من شاید همین الان ندونسته بمیرم و خب خیلی چیزا به دلم میمونه...

راست میگفت من همیشه باور دارم آدم وقتی میدونه حدودا چند روز وقت داره، نترس میشه... و خوب بلده دلو بزنه به دریا.. تمام کار هایی که از بیانشون هم میترسید رو ممکنه انجام بده... 

شاید خیلیا بگن خب خودمون فرض کنیم امروز آخرین روزمونه...

ولی واقعیت اینه که هر چقدر هم خودمونو گول بزنیم...بازم نمیشه! اون لذتی که زندگی توی چند روز آخرش هست رو نمیشه با گفتن اینکه امروز شاید آخرین روز باشه تجربه کرد..

این حرفایی که دارم میزنم از اون حرفاس که انقدر قرو قاطی هست مغزم که اگه درست جمله بندی نکرده باشم و نفهمیده باشیدش هم بازم مهم نیست انگاری...


وقتی دیدم چندین تا از وبلاگ هایی که میخونمشون با یک عنوان هستن..

برام جذاب شد..

بازم مثل همه ی چالش ها آخر اون پست ها دنبال اسم خودم میگشتم😂 

من ی دیوونه ام که هنوز باور داره حتی اگه نباشه فراموش نمیشه(:


10کاری که باید قبل از مرگم انجام بدم:

1.همیشه خجالت میکشیدم دست بابا رو ببوسم... همیشه دلم میخواست این کارو بکنم...

 

2.ی کتاب بنویسم هزینه ی چاپش رو بپردازم و تمامش رو به تمام کسانی که میشناسم هدیه بدم(:

 

3. ی پیانو رو وقتی از نزدیک دیدم...بتونم بخرمش و نترسم از اینکه بلد نیستم بزنم...یاد بگیرم...گیتار رو هم(:

 

4.هر هفته پنجشنبه ها پاتوقم بشه یکی از مراکز محک...برم انقدر براشون حرف بزنم و بخندونمشون  و قشنگی های دنیا رو بهشون نشون بدم که نگم براتون(:

 

5.ی روزی اونقدر پولدار بشم که زندگی رو ول کنم و برم جهان گردی(:

 

6.انقدر درباره ی برنامه نویسی و همه چیز این دنیای اینترنت و غیره یاد بگیرم که ...(: اصن ته تهش ها😍

 

7. ی روزی به بابا بفهمونم که داشتن رفقایی که اسمشو مجازی میذارن بد نیست... ی روزی  بتونم ی اکیپ بزرگ رفقای بیانی رو توی پاتوق همیشگیشون ببینم... خیلی وقت پیش آرزوشو کردم...آرزوی اینکه منم توش جایی داشته باشم(:

 

8. دلم میخواد بچه ی زهرا رو ببینم قبل مردنم😂😂 فکر میکنم ی بچه ی تپلی بامزه اس که من میتونم بخورمش😍😂🤦🏻‍♀️ مطمنم مادر خوبی میشه(:

 

9. ی روزی از تابلوی نمیدونم چند کیلومتری مانده به تهران یا شایدم بلیط قطارش عکس بگیره و بگه بالاخره همو میبینیم..بهم بگه بالاخره آغوششو بهم میبخشه و ی دنیا وقت داریم برای خواهرانه هامون💙❤

 

10.اینم مخفی بمونه😎(مدیونید فکر کنید چیزی به ذهنم نیومد😂😂🤦🏻‍♀️)


اینم بگم که:من خواننده ی مورد علاقه مو بالاخره پیدا کردم😍

Sovereign light cafe|keane

 

Somewhere only we know|keane

 

مدت زمان: 3 دقیقه 54 ثانیه


و در آخر دلم نمیخواد کسی باشه که توی آخر این پست چشمش دنبال اسمش باشه تا بهونه ای بشه برای نوشتن...(:

از همینجا از تمامی کسایی که ماجده نامی رو میشناسن و کسایی که ممکنه حتی یک جمله از این پست رو نخونده باشن؛میخوام که اگه دوست داشتن بنویسن تا ی روزی بهش نگاه کنن و ببینن اهدافشون تغییر کردن یا نه..یا به هر دلیل دیگه ای...بنویسنش(:

 

دوستدار لبخند های زیبایتان(:

امضاء:ماجده(:


پی نوشت: میخواستم نظراتو ببندم...ولی دلم تنگ شده بود..دلم لک زده برای حرف زدن باهاتون(: حتی اگه هیچی نگید..من بازم دلم میخواد امید داشته باشم..پس باز میذارمش(:


ببخشید که با پرحرفیم سرتونو خوردم(: